Αλλαγές σε όλα τα επίπεδα στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής, προκειμένου να προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση προς το επιβατικό κοινό. Ειδικότερα, τροποποιήσεις έχουν ήδη συντελεστεί σε δρομολόγια ενώ αναβαθμίσεις γίνονται και στα μηχανήματα για την έκδοση και επαναφόρτιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αλλά και της κάρτας απεριορίστων διαδρομών, ATH.ENA Card.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ, Τάσος Ταστάνης, μετά την αναδιάρθρωση των δρομολογίων με κατεύθυνση από και προς το αεροδρόμιο, θα αυξηθεί η συχνότητα στα δρομολόγια των γραμμών 2 και 3 του μετρό. Τόνισε, πάντως, ότι τα δρομολόγια από και προς το Αεροδρόμιο, διεξάγονται ακριβώς με την ίδια συχνότητα, όπως και πριν από αυτήν την αναδιάρθρωση.

Πού μπορεί κάποιος να φορτίσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την ATH.ENA Card

Σχετικά με την εφαρμογή του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τα προβλήματα που παρατηρούνται με τις ουρές, ο κ. Ταστάνης εξήγησε πως υπάρχει η δυνατότητα επαναφόρτισης τόσο του εισιτηρίου όσο και των καρτών διαδρομών (προσωποποιημένων και απρόσωπων) ATH.ENA Card μέσω του διαδικτύου, στην σχετική ιστοσελίδα αλλά και μέσα από την ειδική εφαρμογή στα κινητά των επιβατών. Μάλιστα, κάλεσε τους επιβάτες, ειδικά όσους χρησιμοποιούν συχνά τα ΜΜΜ να κατεβάσουν το ειδικό app. «Οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε όλοι μας πλήρως με το νέο σύστημα» είπε προσθέτοντας ότι «οι κάτοχοι ATH.ENA Card έχουν φτάσει στο 1.440.000 (1.000.000 προσωποποιημένες και 440.000 απρόσωπες κάρτες), ωστόσο μόνο περί τις 10.000 από αυτούς έχουν κατεβάσει μέχρι τώρα την εφαρμογή για την επαναφόρτισή τους μέσω κινητού τηλεφώνου».

Επαναφόρτιση μπορεί ακόμη να γίνει με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας στο σύνολο του δικτύου, στα 298 αυτόματα μηχανήματα (ΑΜΕΚ), στα εκδοτήρια της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ καθώς και στο δίκτυο 500 περιπτέρων που διαθέτουν POS. Σημειώνεται ότι στο δίκτυο του μετρό λειτουργούν σε αυτή τη φάση 24 εκδοτήρια. Ενώ σχετικά με τα ΑΜΕΚ, ο πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ είπε πως « τα 75 παλιά μηχανήματα έχουν αναβαθμιστεί και είναι λειτουργικά. Ήδη μέχρι χτες 41 από αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί από τους επιβάτες και σταδιακά μπαίνουν στο σύστημα και τα υπόλοιπα».

O κ. Ταστάνης προανήγγειλε ακόμη νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Για το πρόβλημα με τις ουρές και την πρόσληψη προσωπικού

«Οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε όλοι μας πλήρως με το νέο σύστημα» λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ.

Ενώ πρόσθεσε ότι «… τίποτε δεν μπορεί να επιτευχθεί, χωρίς την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού και χωρίς την ανανέωση του γερασμένου στόλου των οχημάτων. Για το λόγο αυτό χαιρετίζουμε τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, με τις οποίες προαναγγέλλει προσλήψεις εργαζομένων εντός του έτους μέσω ΑΣΕΠ σε κρίσιμες ειδικότητες, όπως, για παράδειγμα, οδηγών και τεχνικών».

Ακόμη, αναφέρθηκε στην ανανέωση του στόλου των αστικών ΜΜΜ. « Ήδη εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 30 εκατ. ευρώ από το ΠΕΠ «Αττική» για τη προμήθεια 92 νέων λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, ενώ διεκδικούμε πρόσθετα κονδύλια από το ΕΣΠΑ, ύψους άνω των 100 εκατ. ευρώ, για την προμήθεια 400 λεωφορείων και τρόλεϊ» ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ.

 

 

news



Source link

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here